Meriah tradisi kampung, persandingan ke-5 Elly Mazlein pada majlis sambut menantu di Kelantan dengan kompang serta deejay karaoke

Majlis impian Elly Mazlein akhirnya menjadi kenyataan apabila menamatkan persandingan kelimanya pada majlis sambut menantu di Kuala Krai, Kelantan.

Pasangan Elly Mazlein dan Muhammad Azlan dirai penuh meriah dengan tradisi desa apabila diiringi kompang serta deejay karaoke yang sangat meriah.

Tampil sedondon dengan berbusana putih, Elly atau mesra disapa Kak Lina manis bertudung litup disamping suami yang sememangnya segak.

Kak Lina juga sempat mengucapkan terima kasih kepada keluarga mertua kerana melayan dirinya serta anaknya dengan begitu baik.

Sehubungan dengan itu, menerusi posting yang dibuat oleh pelakon utama Kampung People tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen yang pelbagai diatas persandingan itu.

View this post on Instagram

Tq Sudi Menyambutku Wahai Keluarga Mertua.. Tq kerana bg lina rasa semua ni ..Tq atas kasih sayang ini ❤ .. Terasa diri disayangi 🙏🙏🙏 Alhamdulillah 🌷28 January 2020 🌷 . 👗Modern Kurung dari @adam.r_lamaison . 💄Make up Gencuuuu agitchuuuuuu dari @jimmycouture . Majlis Sambut Menantu Venue Kuala Krai , kelantan Wedding Decoration & Main Table @mravi_zayugi74 Bride & Groom Attire @adam.r_lamaison Baju kurung sefhia @adam.r_lamaison Wedding cake @Broyee_ohhmycake #MajlisSambutMenantuAzlanEllyMazlein

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

Mereka telah memuji penampilan Kak Lina yang begitu anggun berhijab ditambah dengan busana pengantin yang sangat sederhana namun mampu menyerlahkan kecantikkan aslinya.

Sumber:Oh My Media dan  Elly Mazlein

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment on "Meriah tradisi kampung, persandingan ke-5 Elly Mazlein pada majlis sambut menantu di Kelantan dengan kompang serta deejay karaoke"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*